Video: Wad’n koor: Compilatie optreden met tombola 2 april 2017

Op 2 april 2017 hebben we een fantastisch optreden gegeven in het Amelander Veerhuis.  We zongen onder andere:

“Mag ik dan bij jou” van Claudia de Breij, “Land van Maas en Waal” van Boudewijn de Groot, “Country road” van John Denver,  maar ook samen met Adri de Boer: “Altyd Underweis” en “Fugel”. Bovendien gaf Adri een solo concert.  Het publiek was super enthousiast! Alweer voor herhaling vatbaar!

Naast het optreden werden er lootjes verkocht voor een tombola, waarvan de opbrengst ten goede kwam aan het koor.

Prijzen werden beschikbaar gesteld door diverse ondernemers uit Dokkum, warenhuis Pynacker en bloemenwinkel ’t Blomke uit Ferwerd. De hoofdprijs, een grote levensmiddelenkrat met daarin heerlijke etenswaren werd beschikbaar gesteld door Coop – Holwerd.  De koorleden hebben ook een grote bijdrage geleverd aan de prijzen! Aan een ieder die hieraan meegewerkt heeft: Ontzettend bedankt!!