Optreden Noarderwyn – 17 februari 2017

Bericht van ons koorlid Maria:
“Na een oproep bij Omrop Fryslân in maart 2016 voor nieuwe leden kwam in september het verzoek om bij “Noardewyn live” te komen optreden in de studio. Drie liedjes werden uitgekozen die we geschikt vonden. Natuurlijk onze topper ‘Mag ik dan bij jou?’ van Claudia de Brey , The Rose van Bette Midler en het winnende Eurovisie Songfestival lied uit 1997 ‘Shine a light’ van Katrina & The Waves. De laatste twee nummers in een mooi arrangement van onze begeleider Adri de Boer. We hebben flink geoefend om die nummers ook uit het hoofd te kunnen zingen, wat ons is gelukt.

De alten vonden het zelfs nodig en gezellig, om buiten de oefenavonden bij elkaar thuis te komen en de lastige stukjes extra te oefenen.

De generale repetitie op de avond voor de uitzending was prima verlopen. Iedereen was wel druk maar had er zin en vertrouwen in. En toen was het zover, ons eerste optreden op tv! Wat was dat leuk en ontspannen. Tijdens het optreden kwamen de eerste leuke reacties al binnen van familie en bekenden die ons op tv volgden. We hebben ervan genoten en zo’n feestje willen we volgende week wel weer!”

Maria den Dulk

Best Wordpress Gallery Plugin