20 februari een geslaagd optreden in “De Waadwente”

20 februari mocht Wad’n Koor voor de tweede keer in korte tijd een optreden verzorgen in het verpleeghuis “De Waadwente” te Dokkum. Het koor gaf een optreden met een gevarieerd aanbod vanaf de jaren ’60 tot aan modern. Enkele liedjes (speciaal gearrangeerd door de dirigent Adri de Boer) die ook samen met het koor een aantal nummers ten gehore bracht. Na de pauze werden de bekende meezingers van weleer gezongen waaronder ook het beroemde lied van Doris Day “Que Sera”. Ook de Nederlandse liedjes werden niet vergeten. Zo werd er het lied “Ome Jan” van Willeke Alberti gezongen en Rob de Nijs zijn “Jan Klaassen” speelde ook nog de trompet terwijl Vader Abraham een bezoek bracht aan “Het kleine café aan de haven” waarbij Charlotte en Bas de “Twee Motten” zich vermaakten in Dorus zijn oude jas. Van eigen Friese bodem kwam o.a. “De Wâldsang” en “Simmermoarn” voorbij. Het was een optreden waarbij niet alleen de bewoners, maar ook de aanwezige gasten en vrijwilligers, hebben genoten van een fleurig en zeker een geslaagd muzikaal optreden.