Ontstaan van Wad’n Koor

Met de Kerst-Sing-In van 2015 in het MFA te Holwerd hebben we met een groep enthousiaste zangeressen een aantal kerstliedjes gezongen, onder begeleiding van dirigent Jeroen, in opleiding. Doordat we zoveel positieve reacties kregen, zijn we begonnen met het werven van zangers & zangeressen uit de regio. Er kwam een oproep bij RTV Noordoost-Friesland en waren we te gast bij het programma Noarderwyn van Omrop Fryslân. Daarnaast hebben we een aantal oproepen gedaan via lokale kranten.

Door de zanggroep uit Holwerd en aanmeldingen uit de regio ontstond het Wad’n Koor.

Ons gemengd koor bestaat momenteel uit 30 leden.

Nieuwe leden zijn welkom!

Onze slogan daarbij is: “Houd je van zingen en van gezelligheid? Dan ben je van harte welkom bij Wad’n Koor!”

Aanmelden kun je doen via het kopje contact via de homepage of door hier te klikken.